Print Friendly

Mida teha juhul, kui läinud rikki arvuti?

Loomulikult, tuleb viia arvuti remonti garantii- ja hoolduskeskusesse, kus seda remonditakse ära vastavalt garantii kohustustele. Ja see on õige! 

Kuid mida teha juhul, kui garantii on otsa saanud? Või garantii on, kuid teie või keegi kodustest … vallas kogemata kohvi tassi või kukutas vaasi veega sülearvutile, ning garantii enam ei kehti?  Või voolukatkestuse tõttu hakkas tulema kärss , ning teie sõber-arvuti enam ei lülitu sisse? 

Võib muidugi viia arvuti sertifitseeritud remondikeskusesse, kus teilt, nagu alati, võetakse kõrge tasu isegi garantiivälise tavaremonti eest… Kuid võib tuua arvuti meile, kus teie raudsõbra diagnoosimine maksab alates ainult kahesajast kroonist lauaarvuti puhul ja kolmesajast kroonist alates sülearvuti puhul. Teid kohtavad ju sõbralikud ja teie probleemi mõistvad spetsialistid, kes üritavad süveneda teie probleemisse ja leida tõesti optimaalsed teed selle lahendamiseks. Kasutades meie tehnilisi võimalusi, me pakkume just sülearvutite remonti (töö seisukorra taastamist), mitte kallid detaili asendust. Meie praktika näitab, et kahes juhus kolmest me saame aidata teid! 

PROOVIGE PÖÖRDUDA MEIE POOLE!

Tagasi